• وبلاگ : نواي دل
  • يادداشت : لعن علي عدوك يا علي . عيدالزهرا مبارك
  • نظرات : 7 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    خدايا عمر و ابوبكر حرومزاده و پيروان حرومزاده شان را لعنت بفرما .

    موفق باشيد

    يا علي

    + اثني عشري 
    اين ها توطئه هاي استعمارگران است و ما چه راحت به هر توطئه اي فريب مي خوريم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + اميد 

    قاتل عمر و قبر او در ايران

    در ايران قبر ابولولو کسي که به عمر از پشت خنجر زده است(بخوانيد ابن ملجم اهل سنت) در جاده فين قرار دارد.اين قبر در سالهاي گذشته به صورت متروکه بوده است و انواع و اقسام شايعات پشت آن وجود داشته است.در همين چند ماه گذشته بر روي اين قبر و خرابه اطراف آن بارگاهي بالا آمده است که افرادي براي زيارت ابو لولو به اين مکان مي آيند.

    مطمئنا هيچ دولت عاقلي وقتي بداند ?? درصد مردم کشورش سني هستند و تمام منطقه خاورميانه و کشورهاي اطراف اکثريت مردمانشان اهل تسنن هستند اين خرابه را به بارگاهي ملکوتي تبديل نميکند.در يک جمله درست کردن اين بند و بساط يعني توهين به مردم سني ايران و جهان.مطمئنا در حال حاضر سران کشور هاي عربي در اين مورد چيزي نميدانند ولي به محض اينکه اطلاعاتي در اين مورد به دست بياورند به شدت از جمهوري اسلامي شکايت خواهند کرد.

    + اميد 

    در محوطه اين بارگاه کتابچه هايي در مورد زندگي ابو لولو بين مردم پخش ميشود و در محوطه اين بارگاه نيز تمام مدت در ستايش از قاتل عمر نواري که قبلا و با صداي مخصوص ضبط شده براي کساني که داخل اين محوطه مي شوند تا ببيند چه خبر است پخش مي شود تا اين بازديد را تبديل به زيارت کنند.

    آيا با انجام اين کار هاي تفرقه افکن لزومي دارد که دولت هاي طرفدار تجزيه ايران خرجي را متحمل بشوند؟ چه کساني در ايران طرفدار جشن عمر کشون و يا انجام اين قبيل کارها هستند؟

    + حسيني 

    کلام مرحوم آيت الله العظمي نجفي مرعشي :

    در ماه صفر سال ???? ه.قمري ، حضرت آيه الله العظمي سيد شهاب الدين نجفي مرعشي ، به اتفاق جمعي از فضلا و مدرسين حوزه علميه قم به شهر کاشان تشريف فرما شده تا از قبور امام زادگاني که در اين شهر و حومه آن مدفون هستند زيارت نمايند که از جمله برنامه ايشان ، زيارت بقعه بابا شجاع الدين ابولولو بود که در زمان خود مورد توجه عام و خاص گرديد . و طبق نقل برخي از مومنين و همراهان وي در سفرهاي زيارتي ، ايشان چندين بار جهت زيارت بقعه ابولولو اقدام نمودند. و زيارتنامه اي هم که اکنون در آن بقعه نصب ميباشد ، به انشاء حضرت آيه الله العظمي نجفي مرعشي مي باشد. که بعد ها به تايي مرحوم حضرت آيه الله العظمي ميرزا جواد تبريزي نيز رسيد. همراهان مرحوم آيه الله نجفي مرعشي نقل ميکنند که ايشان در زيارت از بقعه ابولولو ميفرمودند :

    هرکس ابولولو را در کاشان زيارت کند ، ثواب زيارت جده ام حضرت زهرا در مدينه را به او اعطا ميکنند.