• وبلاگ : نواي دل
  • يادداشت : السلام عليك يا روح الله
  • نظرات : 5 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عاشق امام 

    السلام عليک يا امام العاشقين السلام عليك يا روح الله

    بأبي انت وامي يا ابا مصطفى اشهد الله انك جاهدت في الله حق جهاده حتى اتاك اليقين

    بيستمين سالروز جانگداز عروج ملکوتي پير جماران امام شهيدان

    خميني کبيرره برعموم آزادگان جهان تسليت بادرحلت جانگداز امام خميني ره تسليت باد

    بديهى است رهبرى و هدايت هر انقلابى پس از پيروزى به مراتب مشكلتر از دوره‏ هاى پيش از پيروزى زيرا تا زمان حصول پيروزى انگيزه‏هاى فراوانى براى وحدت كلمه به منظور استيلا يافتن بر دشمن مشترك وجود دارد. حتى افراد و گروههايى يافت مى‏شوند كه به رغم عدم خلوص كافى، براى دستيابى به اهداف خاص خود، ضمن قلمداد دادن خود به همراهى و همفكرى با مردم، در مبارزه شركت مى‏كنند و معارضه آشكارى با رهبرى مبارزه و انقلاب ندارند، اما پس از پيروزى انقلاب، به دليل سهم خواهى كه از خصلتهاى افراد و گروههاى ناخالص است نغمه ‏هاى جدايى آنها ساز مى‏شود و اين روند در برخى موارد به شكل‏گيرى توطئه ‏هاى گوناگون عليه انقلاب و رهبرى آن منجر مى‏گردد.

    + منتظران 
    + حسيني 

    بسم الله الرحمن الرحيم
    انا لله و انا اليه راجعون.

    روح بلند و ملکوتي پيشواي مسلمانان و رهبر آزادگان جهان حضرت امام خميني (ره) به ملکوت اعلي پيوست.


    + حسيني 

    با تسليت ايام سوگواري ارتحال امام خميني (ره)? خدمت دوستان گرامي عرض کنم که يار شفيقمان آقاي سعيد شيرچي بعد از چهار ماه تعطيلات امروز در دانشگاه رويت شدند. در اين مدت ايشان در شرکت چگالش در تهران مشغول به کار بوده اند. تصميم ايشان براي آمدن به دانشگاه را به فال نيک مي گيريم. انشاءا... در اين مدت کمي که به امتحانات پايان ترم باقي مانده است? بتوانند خودشان را به شرايط مطلوب برسانند.

    + ايمان 

    کاروان سالار منتظران با دلى آرام و قلبى مطمئنى و روحى شاد و ضميرى اميدوار به فضل خدا به سوى جايگاه ابدى سفر کرد ، امت امام راحل پرچم قافله سالاري انتظار را بدست سلاله پاک ديگري از نسل کوثر قرآنسپردند تا انقلاب اسلامي ملت بزرگ ايران اسلامي را رهبري کند و ثمره خونين شهيدان ، تبلورارزشهاي ديني( انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي را از گزند دشمنان دين خدا (استکبار جهاني به رهبري آمريکا و ازنابش ) مصون بماند واز ناحيه نا اهلان داخلي هم آسيبي نبيند گرچه فقدان حضرت امام راحل (قدس سره ) سخت و سنگين است اما پيروان آنحضرت با پيروي و اطاعت از خلف صالحش ولي فقيه زمان رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي ايده الله تعالي از انقلاب اسلامي و ارزشهاي آن تا طهور دولت جهاني ولي مطلق زمان حضرت امام مهدي عج با نثار جان خويش دفاع خواهند کرد . همه ساله در14 خرداد ملت بزرگ ايران اسلامي در کنار مرقد مطهر آن عزيز سفر کرده با رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد بيعت مي نمايند و به دشمنان اسلام و قرآن و ايران اسلامي (صهيونيسم بين الملل به رهبري آمريکا و ازنابش ) اعلام مي کنند که : تا نثار جان خويش از انقلاب اسلامي ايران و رهبري آن دفاع خواهيم کرد و از دشمني دشمنان ذره اي خوف نداريم و عقب نشيني نخواهيم کرد و اين شعار ما است.

    مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل و حاميان او

    + ايمان 
    روح بلند ابيدارگر قرن در کالبد زمان بت شکن جاهليت قرن بيستم حضرت امام خميني رهبر کبير انقلاب اسلامي و معمار جمهوري اسلامي در عصر غيبت حضرت امام مهدي عج به ابديت پيوست .فقدان حضرت امام خميني قدس سره را تسليت عرض مي نمايم