سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

اللهم عجل لولیک الفرج
کربلایی بنام غزه

مقام معظم رهبری: امروز همه‏ى دنیاى اسلام باید قضیه‏ى فلسطین را قضیه‏ى خود بداند؛ این، کلید رمزآلودى است که درهاى فرج را به روى امت اسلامى مى‏گشاید. فلسطین باید به ملت فلسطین برگردد و دولت واحد فلسطینى به انتخاب همه‏ى فلسطینیان سراسر کشور خود را اداره کند. کوشش پنجاه ساله‏ى انگلیس و امریکا و صهیونیست‏ها براى حذف نام فلسطین از نقشه‏ى جهان و هضم ملت فلسطین در ملت‏هاى دیگر به جایى نرسید و فشار و ستم و قساوت به‏عکس نتیجه داد. امروز ملت فلسطین از اسلاف شصت سال قبل خود، زنده‏تر و شجاعتر و کارآمدتر است. این روند که در سایه‏ى ایمان و جهاد و انتفاضه‏ى افتخارآفرین پدید آمده، باید ادامه یابد و وعده‏ى خداوند تحقق یابد که فرمود: «وعداللَّه الّذین امنوا منکم و عملوا الصّالحات لیستخلفنّهم فى الارض کما استخلف الّذین من قبلهم و لیمکّننّ لهم دینهم الذى ارتضى لهم و لیبّدلنّهم من بعد خوفهم امنا یعبدوننى لایشرکون بى شیئا و من کفر بعد ذلک فأولئک هم الفاسقون
 
برگرفته از مجمع وبلاگ نویسان ارزشی

امروز غزه زمین کربلاست و زمین بلا برای تو امتحان و آزمایشی بیش نیست

چون خداوند هیچ کس را ناآزموده رها نخواهد کرد ...


بصائر بندرگز .... غزه در آتش و خون

چقدر غزه به کربلا نزدیک است و چقدر کوفه به ما !

خدای من ! در زمانه ای بسر میبریم که چشم دنیا به کشور ماست به عنوان ام القرای جهان اسلام و خصوصا تشیع . چرا ؟! به خاطر جنایاتی که امروزه در غزه آرام آرام میرود که به یک تراژدی غم النگیز بدل شود و چه کسی برای دفاع از ایم مردم مظلوم شایسته تر از برادران شیعه کشور امام زمان (عج) ؛ که از ایشان انتظاری به مراتب فراتر از یک تظاهرات و محکوم کردن خشک و خالی بیجا نیست .
در زمانه ای که حجاج بیت الله الحرام آماده برگزاری مناسک حج ابراهیمی میشوند و تمام مسلمین از سراسر عالم در سرزمین وحی گرد هم میآیند آیا " مصلحت " و حفظ آن بهانه خوبی برای برگزاری مراسم برائت از مشرکین در زیر چادرهای کولردار و خنک مناست ؟!
امروز غزه در وضعیتی فجیع بسر میبرد .
در حالیکه علمای جهان اسلام بر روی منبرها امام حسین(ع) را مظهر مبارزه با ظلم و سلطه‌گری مینامند ، غزه در آتش و خون است و هزاران کودک بی‌گناه در زیر آتش یزیدیان زمان می سوزند ، در حالی که سران عرب به رقص و آواز با سران شیطان بزرگ مشغولند و مردم مظلوم فلسطین به جرم مقاومت و آزادی قربانی میگردند .
و اما تو امروز چه میکنی ؟ در کدام جبهه ایستاده ای ؟
مگر فراموش کرده ای کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ؛ همه روزها عاشوراست و همه زمینها کربلا .
امروز فلسطین ، لبنان ، عراق ، افغانستان و ... زمین کربلاست و صدای هل من ناصر ینصرنی امام عشق از این سرزمین‌ها شنیده میشود . کیست مرا یاری کند ؟
و امروز تو چه میکنی؟ در کدام جبهه ایستاده ای ؟ غزه در آتش و خون است .
نکند از خطبه منای امام حسین (ع) غفلت کرده ای که میگوید : « شما می ترسید و به ظلمی که پیش چشم شما اتفاق میافتد تنها نگاه میکنید و نهی نمیکنید زیرا دنبال نام و نان و موقعیت هستید »
تاریخ در آینده چگونه ما را قضاوت خواهد کرد ؟ کاش کسی این وقایع را ثبت نکند که عده‌ای امروز از سر نادانی میگویند ما را چه به مسلمانان فلسطین و لبنان و غیره ... و اسیر لذّات و شهوات دنیای فانی گشته‌اند و عده‌ای دین لقلقه زبانشان شده و در عمل دینداران چقدر اندکند .
امروز غزه زمین کربلاست و زمین بلا برای تو امتحان و آزمایشی بیش نیست چون خداوند هیچ کس را ناآزموده رها نخواهد کرد .
و امروز تو چه میکنی ؟ با حسین هستی یا بی حسین . در کدام جبهه ایستاده‌ای ؟ در جبهه کفر ؟ یا حق ؟ یا در جبهه سکوت و بی تفاوتی !؟
اگر بناست که امروز در لشکر حسین (ع) باشی ؛ باید فریاد هیهات من الذله سر دهی و مشتی محکم بر دهان آنهایی بزنی که امروز ادعای مذاکره و صلح با آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را از سر ترس و بر هم نخوردن منافع شخصی و جناحی‌شان میزنند .
شرمتان باد ای سازش کاران بی حیا و منافق .
بی تفاوت نخواهیم نشست .
سربازان امام -ره- و همراه با برادران حماس در فلسطین و حزب ا... در لبنان خواب راحت را از دیدگان ظالمان بد صفت خواهیم گرفت .
پیروز باد مقاومت .
امروز تنها به اشاره رهبر چشم دوخته ایم که چه زمانی اذن جهاد عنایت کنند و ...
آنروز به دشمن نشان خواهیم داد که در این مرز و بوم هنوز همت و باکری و زین الدین و خرازی و کاظمی وجود دارد و این راهیست که از محرم سال ?? هجری تا بحال همیشه رهرو داشته و تا به قیامت نیر خواهد داشت .

                                                                         ای رهبر آزاده .. آماده ایم آماده ...
.






نوشته شده در تاریخ شنبه 87 دی 28 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================