سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

السلام علیک یا روح الله

دوست دارم با رفیقان در ره مولی بمیرم

جان خود را در طبق بنهاده پا برجا بمیرم

یا الهی کن عطا ایمان راسخ در رهت

پا به پای رهبرم در راه روح الله بمیرم

حضرت امام خمینی(ره) در جهت اعتلای اسلام و بیداری جامعه اسلامی همان مسیری را پیمود که رسول اکرم(ص) و ائمه هدی علیهم السلام در نوردیده بودند. آن بزرگوار، با تکیه برارزشها و فضایل،انقلاب عظیمی را بنیان نهاد که از شجره طیبه خاندان عصمت وطهارت طراوت گرفته بود.

روح الله، روشن ضمیر عصر حاضر با عصا و ید بیضای موسوی، حکمت مصطفوی و شجاعت علوی برای رهایی مظلومان و محرومان کمرهمت بست و دل آنان را به نور امید روشن ساخت. حرکت الهی او به مومنان عزت، به مسلمین ابهت و اقتدار و به دنیای خفته در جهل وبی خبری مادیت، معنویت عطا فرمود.

به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیه الله خامنه ای:

«... امام بزرگوار ما با تکیه به تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) وبا اعتماد به ایمان دینی مردم و با شجاعت و اخلاص و توکل کم نظیر خود، راه مبارزه را در میان سختی ها و مصایب طاقت فرساگشود و پیش رفت و صبورانه و پیامبرگونه ذهن و دل مردم را باواقعیت های تلخ و راه علاج آن آشنا کرد...» امام خمینی(ره) ازخصالی برخوردار بود که شایسته اعتنا و احترام است. او، از نظرعلم و عمل، درک عمیق معرفتی و تقوای عملی وعلمی، در حد یکی ازبزرگترین شخصیتهای جهان اسلام بود. او جان بر طبق اخلاص نهاد وپر صلابت چون کوه پیش رفت تا حق بماند، سنت رسول اکرم(ص) ازغبارهای بدعت، جمود، خمود و موهومات مصون گردد و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام چون جویباری با صفا کشتزار تشنه انسانیت راسیراب سازد.

 






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 خرداد 8 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================