سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

هوالله

میلاد سرور بوستان ایستادگی، زیباترین گل باغ حسین علیه السلام
جوان رعنا و رشید حضرت امام حسین علیه السلام،
یادگار علی علیه السلام، گلستانی از زیباترین گل
های فداکاری
حضرت علی اکبر علیه السلام مبارک باد

میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک

ای سرو بوستان ایستادگی! ای زیباترین گل باغ حسین (ع)! ای جوان رعنا و رشید حسین (ع) ای علی (ع) را یادگار! ای علی اکبر! گلستانی از زیباترین گل های فداکاری! و دریایی از آبیِ عطوفت را دل خود، جمع داشتی، لوح عاشورا، در انتظارِ قلم شمشیر تو نشسته تا خاطره دلیر مردی های بدر و حنین را بر آن نقش نمایی و تمثال قدم های رسول خدا (ص) را بر پهنه کربلا حک کنی. تو که در صورت و سیرت شبیه ترین بودی به پیامبـر خیر و برکت (ص)! ســـلام و درود بی پایان بر صورت و سیرت پیامبر گونه ات.

خورشید دل‌آرای حسین، ثانی احمد
باشد علی‌اکبر، گل فرخنده سرمد

هم‌نام علی باشد و بر فاطمه دلبر
این مظهر حق باشد و گل بانگ محمد
 
 

هوا معطر و آسمان آبی تر از همیشه و پهن دشت ستارگان درخشان تر از همیشه جلوه می کند  .
نسیمی که در شوق رساندن خبری خوش ، با سرعت به پیش می تازد و در مسیرش درختان ایستاده را به سجود وا می دارد . سحرگاه دل انگیزی که در سینه خود خبر تولد پسری از سلاله زهرا سلام الله علیها را دارد و دستان حیرت زده و منتظر هزاران پونه که چشم به راه آن مولود زیبا و شبیه ترین انسانها به پیامبر (صلی الله علیه و آله) دارند.

آسمان نظاره گر این حادثه مبارک است و زمین به سبب میزبان بودن این لحظه بر آسمان مباهات می کند.روشنایی باور می شود . همه بی قرار می شوند و آذرخش نوید سپیده می دهد . دانه دانه های خنک باران سرود شادمانی سر داده اند و خداوند موهبتی عظیم را بر حسین بن علی (علیهما السلام) بخشیده است. آسمان لبخند می زند و کروبیان پای کوبان و دست افشان می شوند . قنداقه علی اکبر (علیه السلام) در دستان حسین بن علی است و این آغاز دلنشین و مبارک ، چه باشکوه در حماسه عاشورا جاودانه شد.






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 تیر 21 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================