سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

بسم الله الرحمن الرحیم

سالها می گذرد حادثه ها می آید         انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

با دلی‌ آرام‌ و قلبی‌ مطمئن‌ و روحی‌ شاد و ضمیری‌ امیدوار به‌ فضل‌ خدا از خدمت‌ خواهران‌ و برادران‌ مرخص‌، و به‌ سوی‌ جایگاه‌ ابدی‌ سفر می‌کنم‌. و به‌ دعای‌ خیر شما احتیاج‌ مبرم‌ دارم‌. و از خدای‌ رحمان‌ و رحیم‌ می‌خواهم‌ که‌ عذرم‌ را در کوتاهی‌ خدمت‌ و قصور و تقصیر بپذیردو از ملت‌ امیدوارم‌ که‌ عذرم‌ را در کوتاهیها و قصور و تقصیرها بپذیرند. و با قدرت‌ و تصمیم‌ اراده‌ به‌ پیش‌ روند و بدانند که‌ با رفتن‌ یک‌ خدمتگزار درسدّ آهنین‌ ملت‌ خللی‌ حاصل‌ نخواهد شد که‌ خدمتگزاران‌ بالا و والاتر در خدمتند، والله نگهدار این‌ ملت‌ و مظلومان‌ جهان‌ است‌.

والسلام‌ علیکم‌ و علی‌ عبادالله الصالحین‌ و رحمة‌الله و برکاته‌

 26بهمن 1361 ، 1 جمادی الثانی 1403

روح‌الله الموسوی‌ الخمینی






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 خرداد 8 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)

السلام علیک یا روح الله

دوست دارم با رفیقان در ره مولی بمیرم

جان خود را در طبق بنهاده پا برجا بمیرم

یا الهی کن عطا ایمان راسخ در رهت

پا به پای رهبرم در راه روح الله بمیرم

حضرت امام خمینی(ره) در جهت اعتلای اسلام و بیداری جامعه اسلامی همان مسیری را پیمود که رسول اکرم(ص) و ائمه هدی علیهم السلام در نوردیده بودند. آن بزرگوار، با تکیه برارزشها و فضایل،انقلاب عظیمی را بنیان نهاد که از شجره طیبه خاندان عصمت وطهارت طراوت گرفته بود.

روح الله، روشن ضمیر عصر حاضر با عصا و ید بیضای موسوی، حکمت مصطفوی و شجاعت علوی برای رهایی مظلومان و محرومان کمرهمت بست و دل آنان را به نور امید روشن ساخت. حرکت الهی او به مومنان عزت، به مسلمین ابهت و اقتدار و به دنیای خفته در جهل وبی خبری مادیت، معنویت عطا فرمود.

به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیه الله خامنه ای:

«... امام بزرگوار ما با تکیه به تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) وبا اعتماد به ایمان دینی مردم و با شجاعت و اخلاص و توکل کم نظیر خود، راه مبارزه را در میان سختی ها و مصایب طاقت فرساگشود و پیش رفت و صبورانه و پیامبرگونه ذهن و دل مردم را باواقعیت های تلخ و راه علاج آن آشنا کرد...» امام خمینی(ره) ازخصالی برخوردار بود که شایسته اعتنا و احترام است. او، از نظرعلم و عمل، درک عمیق معرفتی و تقوای عملی وعلمی، در حد یکی ازبزرگترین شخصیتهای جهان اسلام بود. او جان بر طبق اخلاص نهاد وپر صلابت چون کوه پیش رفت تا حق بماند، سنت رسول اکرم(ص) ازغبارهای بدعت، جمود، خمود و موهومات مصون گردد و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام چون جویباری با صفا کشتزار تشنه انسانیت راسیراب سازد.

 






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 خرداد 8 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)

عشق یعنی یک خمینی سادگی               

 عشق یعنی با علی دلدادگی

               عشق یعنی دست تو پرپر شدن              

عشق یعنی یک علی رهبر شدن.

سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تسلیت باد.

کاروان سالار منتظران با دلى آرام و قلبى مطمئنى و روحى شاد و ضمیرى امیدوار به فضل خدا به سوى جایگاه ابدى سفر کرد ، امت امام راحل پرچم قافله سالاری انتظار را بدست سلاله پاک دیگری از نسل کوثر قرآن سپردند تا انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران اسلامی را رهبری کند و ثمره خونین شهیدان ، تبلورارزشهای دینی( انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان دین خدا (استکبار جهانی به رهبری آمریکا و ازنابش ) مصون بماند واز ناحیه نا اهلان داخلی هم آسیبی نبیند  گرچه فقدان حضرت امام راحل (قدس سره )‏ سخت و سنگین است اما پیروان آنحضرت با پیروی و اطاعت از خلف صالحش ولی فقیه زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‏ای ایده الله تعالی از انقلاب اسلامی و ارزشهای آن تا طهور دولت جهانی ولی مطلق زمان حضرت امام مهدی (عج ) با نثار جان خویش دفاع خواهند کرد . همه ساله  در14 خرداد ملت بزرگ ایران اسلامی در کنار مرقد مطهر آن عزیز سفر کرده  با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می نمایند و به دشمنان اسلام و قرآن و ایران اسلامی (صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکا و ازنابش ) اعلام می کنند که : تا نثار جان خویش از انقلاب اسلامی ایران و رهبری آن دفاع خواهیم کرد و از دشمنی دشمنان ذره ای  خوف نداریم  و عقب نشینی نخواهیم کرد و این شعار ما است.

 مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و حامیان او






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 89 خرداد 12 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)

السلام علیک یا روح الله

باز نیمه خرداد آمد و باز یاد عزیزی فرزانه که از میان ما جهانیان رفت......

نمی شود از توصیفات او گفت....

شاید او با دلی آرام و قلبی مطمئن رفت ولی ما ..... ما چی؟؟؟ !

السلام علیک یا روح الله . فرا رسیدن 14 خرداد تسلیت . سید افشاری

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم 

سالگرد رحلت حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب و انتصاب مقام عظمای ولایت را گرامی می داریم . وبلاگ نوای دل

             ما را این گمان نبود هرگز که بی او بمانیم. آخر او آیتی بود که «ثقلین» را در وجود خود معنا میکرد، همه «ما ترک رسول الله» را، و ما میدانستیم که زمین و زمان میگردند تا انسانهایی چون او، هر هزار سال یکی، پای به دنیای گذارند. آخر آدمهایی چون او، قطب سنگ آسیاب افلاکند، مصداق حدیث«لو لاک»اند و غایت الغایات وجود... و حق است اگر با رفتن او، زمین از رفتن باز ماند، آسمان نیز، خورشید سرد شود و ماه بشکافد و دریاها طغیان کنند و باران خون از آسمان ببارد و مؤمنین از شدت ماتم دق مرگ شوند، و اگر نبود آن حجت غایب، تو بدان، بی تردید که همان میشد.

            ما را این گمان نبود که بعد از او بمانیم، اما او رفت و زمین ماند و ما نیز بر زمین. در این پهنه بی منتهایی که عقل راه به جایی نمیبرد. دریاها و زمین و آسمان و ماه و خورشید بر جای ماندند تا مقصود خمینی (ره) محقق شود، آن سان که بعد از رحلت آخرین فرستاده خدا نیز دور فلک بر جای ماند تا حقیقت وجود او را در جهان تحقق بخشد. آخر انسانهایی چون او که یک فرد نیستند، یک امتند و یک تاریخ.

 






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88 خرداد 10 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================