سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

یا حق
سالروزآغاز زعامت مقام معظم رهبری مبارک

چون که گل رفت و گلستان شد خراب                بوی گل را از که جوئیم از گلاب

سالروز زعامت مقام معظم رهبری تبریک باد . نوای دل

سپاس خاص ، خداوندگاری را سزاست

که انسان را بهترین مخلوقات خود ساخت

و دیبای خلیفة الهی در زمین را برتن وقامت  انسان آراست

و اراده فرمود که زمین هرگز خالی از حجت حق نباشد .

خورشید امام خمینی  

غروب کرد و لی   

خورشید امام خامنه ای 

طلوع کرد تا جهان از نور 

محروم نماند






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92 خرداد 13 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)

هوالله

رهبر معظم انقلاب در جمع پرشور مردم قم

     

   






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89 آبان 2 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)

لبیک یا خامنه ایی لبیک با امام است . نوای دل

فرازی از  گفته های سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی در وصف رهبر فرزانه

عزیزِ ما، ای وصیّ امام عشق!

آنان که معنای «ولایت» را نمی‌دانند، در کارِ ما سخت درمانده‌اند؛
امّا شما خوب می‌دانید که سرچشمه‌ی این تسلیم و اطاعت در کجاست.

خودتان خوب می‌دانید که چقدر شما را دوست می‌داریم و چقدر دلمان می‌خواست
آن روز که به دیدارِ شما آمدیم، سر در بغلِ شما پنهان کنیم و بگرییم.

ما طلعتِ آن عنایتِ ازلی را در نگاهِ شما بازیافتیم
. لبخندِ شما شفقتِ صبح را داشت و شبِ انزوای ما را شکست.

سرِ ما و قدمتان که وصیّ امام عشق هستید و نایبِ امام زمان(ع)

سیّد شهیدانِ اهلِ قلم، شهید سیّد مرتضی آوینی






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89 خرداد 16 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)

هوالاول و الآخر

سال 89 سا همت و کار مضاعف بر شما بازدید کننده عزیز مبارک . سیدعلی افشاری

همّت مضاعف می کنیم، کاری مضاعف می کنیم
عطرخوش خوب ظهور، جاری مضاعف می کنیم
بر دست مجروحت قسم سیّدعلی از قلب و جان
این انقلاب و رهبرش یاری مضاعف می کنیم

وبلاگ نوای دل سا ل نو ( همت و کار مضاعف ) را تبریک می گوید  

من مضاعف می کنم کار و تلاش
بهر کسب علم و ایمان و معاش
در مسیر اقتدار کشورم
این بلندای عدالت پرورم
سرزمین داستان راستان
تا نگین حلقه های باستان
تا قیامت نامدار و منجلی
تحت امر رهبرم سید علی

سال 1389 سال همت و کار مضاعف مبارک . سیدعلی افشاری 

 در   سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام "همت و کار مضاعف" نامگذاری شده   وظیفه همه ماست که با کار و تلاش بیش از پیش برای حل مشکلات تلاش کنیم و   این امر تنها در سایه فرهنگ جهادی امکان پذیر است . به   تعبیری دفاع مقدس و این سرزمین قطعه‌ای از بهشت است و باید توجه داشت صفا،   صمیمیت، اعتماد، اخلاص، اخلاق و ... رزمندگان بود که دفاع ما را مقدس کرد   .

تلاش   کنیم در سال 89 که سال همت و تلاش است بر این نکته توجه کنیم که دفاع از   شهدا، ولایت، انقلاب و تمامی آرمانها تنها در یک اصل خلاصه می‌شود و آن هم   اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است . فراموش   نکنیم که با همین روحیه بود که خرمشهر نیز آزاد شد و اگر با همین روحیه   کار کنیم دهها منطقه محروم را می‌توانیم بسازیم و اگر از این روحیه فاصله   بگیریم مشکلات ما روز به روز بیشتر می شود . کاروانهای راهیان نور و حضور در این سرزمین‌های مقدس فرصتی برای ما   است که تجدید پیمان و میثاقی دوباره با آرمانهای انقلاب، امام، شهدا و   رهبری داشته باشیم

یادمان نرود همت مضاعف و کار مضاعف 

 بدون اصلاح الگوی مصرف محال است.

خدا یار و نگهدارتان






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89 فروردین 15 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)

بسم الله القادر المتعال

رهبر معظم انقلاب

 سال 89 را سال « همت مضاعف و کار مضاعف‌ » نامیدند

سال1389 سال همت مضاعف و کار مضاعف رابه امام زمان(عج)ونائب

 برحقش امام سیدعلی خامنه ای مدظله و عالی و

 همه ی دوستدارن ولایت

وجان برکفان ولایت تبریک میگم

امیدوارم سال 1389سال ظهور آقا امام زمان(عج)باشه

در راه تو حرکتم مضاعف باشد
با یاد تو برکتم مضاعف باشد
ای سید امر تو بر روی دو چشم
با عشق تو همتم مضاعف باشد
 

متن کامل پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

«یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار»؛ اى دگرگون‌کننده‌ى دلها و دیدها! اى سامان‌دهنده‌ى به روز و شب! «یا محوّل الحول و الأحوال»؛ اى گرداننده‌ى سالها و دلها و حالها! «حوّل حالنا الى احسن الحال»؛ حالِ ما را به بهترین حالها تبدیل فرما .

تبریک عرض می‌کنم عید سعید نوروز و آغاز سال نو را - که آغاز بهار و سرزندگى طبیعت است - به همه‌ى هم‌میهنان عزیز که در سراسر کشور پهناور عزیز ما زندگى می‌کنند، و همچنین به همه‌ى ایرانیانى که در هر نقطه‌اى از جهان هستند و چشم امید و انتظار به کشور عزیزشان دوخته‌اند؛ بخصوص به جوانان و مردان و زنانِ ازجان‌گذشته‌اى که براى هدفهاى عالى انقلاب و کشور فداکارى‌هاى بزرگى را انجام دادند؛ از جانِ خودشان مایه گذاشتند و جوانان خود را تقدیم انقلاب و سربلندى کشور کردند؛ به خانواده‌هاى عزیز شهیدان، به جانبازان و خانواده‌هاى فداکار آنها و به همه‌ى ایثارگران و کسانى که براى سربلندى کشور تلاش می‌کنند و کار انجام می‌دهند. و درود و سلام میفرستم به روح مطهر امام بزرگوارمان که سلسله‌جنبان این حرکت عظیم مردمى و مایه‌ى پیشرفت و اعتلاى کشور بزرگ اسلامى ایران بوده‌اند.

عید نوروز، آغاز رویش است. این رویش همچنان که در طبیعت محسوس است، می‌تواند در دلهاى ما و جانهاى ما و حرکت رو به پیشرفت ما نیز خود را مجسم و نمایان کند. نگاهى بیندازیم به سال 88 که اکنون به پایان آن رسیده‌ایم. اگر بنا باشد سال 88 در یک جمله تعریف شود، به نظر من عبارت است از: سال ملت ایران، سال عظمت و پیروزى این ملت بزرگ، سال حضور تاریخى و اثرگذار این ملت در عرصه‌هائى که به سرنوشت انقلاب بزرگمان و به سرنوشت کشورمان بستگى داشت و منتهى می‌شد.

در آغاز سال 88 مردم با حضور بى‌سابقه‌ى خود انتخاباتى را ساماندهى کردند که در تاریخ انقلاب ما - و البته در تاریخ طولانى کشور ما - سابقه نداشت و یک نقطه‌ى برجسته و اوج به حساب مى‌آمد. در طول ماه‌هاى بعد از انتخابات هم مردم در امتحانى بزرگ، در حرکتى عظیم و سرنوشت‌ساز، حضور خود، اراده‌ى خود، ایستادگى خود، عزم ملى خود و بصیرت خود را نشان دادند.

تفسیر کوتاهى که از حوادث بعد از انتخابات در طول چند ماه می‌شود ارائه کرد، عبارت از این است که دشمنان کشور و دشمنان نظام جمهورى اسلامى بعد از گذشت سى سال، همه‌ى تلاش خود و توان خود و نیروهاى خود را متمرکز کرده‌اند براى اینکه بتوانند این انقلاب را از درون شکست بدهند. ملت در مقابل این توطئه‌ى بزرگ، این حرکت خصمانه، با آگاهى و بصیرت و عزم و ایستادگىِ بى‌نظیرى توانست دشمن را به شکست بکشاند. تجربه‌اى که در این هشت ماه بعد از انتخابات تا بیست و دوم بهمن بر این ملت و بر این کشور گذشت، تجربه‌اى پر از درس، پر از عبرت و حقیقتاً مایه‌ى سربلندى ملت ایران است.

در سال 88 ملت خوش درخشید؛ مسئولین هم تلاشهاى ارزنده و بزرگى را انجام دادند. این تلاشها در حد خود، تلاشهاى باارزشى است؛ موجب تقدیر است. بر همه‌ى ناظران منصف فرض است که از این تلاشها، از این زحمات و کار و کوششى که براى عمران و آبادانى و پیشرفت کشور در عرصه‌هاى مختلف انجام گرفت، قدردانى کنند. در عرصه‌ى علمى، در عرصه‌ى صنعتى، در فعالیتهاى اجتماعى، در سیاست خارجى، در بخشهاى مختلف، مسئولین کشور کارهاى بزرگى را انجام داده‌اند. خداوند به همه‌ى آنها اجر عنایت کند و توفیق پیشرفت مرحمت بفرماید.

آنچه که از ملاحظه‌ى وضعیت موجود کشور و ظرفیتهاى عظیمى که در دل این کشور و ملت بزرگ نهفته است، می‌شود به دست آورد، این است که آنچه ما انجام داده‌ایم، آنچه مسئولین و مردم انجام داده‌اند، در مقابل آنچه که ظرفیت عظیم این کشور براى پیشرفت و رسیدن به عدالت است، کار بزرگى نیست. باید تلاشها را بیش از آنچه که در گذشته انجام داده‌ایم، همه انجام بدهند و خود را موظف بدانند.

در این دعائى که در آغاز هر سال، در هنگام تحویل، همه می‌خوانیم، این فِقره جالب توجه است که می‌فرماید: «حوّل حالنا الى احسن الحال». نمی‌فرماید ما را به روز نیکى، حال نیکى برسان؛ به پروردگار عرض می‌کند ما را به بهترین حالها، به بهترین روزها، به بهترین وضعیتها برسان. همت والاى انسان مسلمان همین است که در همه‌ى عرصه‌ها به بهترین‌ها دست پیدا کند.

امسال براى اینکه ما بتوانیم آنچه را که در این دعاى شریف به ما تعلیم داده شده است و وظیفه‌ى ماست، انجام بدهیم، براى اینکه بتوانیم بر طبق اقتضائات کشور و ظرفیتهاى کشور حرکت کنیم، احتیاج داریم به اینکه همت خودمان را چند برابر کنیم؛ کار را متراکم‌تر و پرتلاش‌تر کنیم. من امسال را به عنوان سال «همت مضاعف و کار مضاعف» نامگذارى می‌کنم. به امید اینکه در بخشهاى مختلف، بخشهاى اقتصادى، بخشهاى فرهنگى، بخشهاى سیاسى، بخشهاى عمرانى، بخشهاى اجتماعى، در همه‌ى عرصه‌ها، مسئولین کشور به همراه مردم عزیزمان بتوانند با گامهاى بلندتر، با همت بلندتر، با کار بیشتر و متراکم‌تر، راه‌هاى نرفته‌اى را بپیمایند و به هدفهاى بزرگ خود ان‌شاءاللَّه نزدیکتر شوند. ما به این همت مضاعف نیازمندیم. کشور به این کار مضاعف نیازمند است.

باید به خداى متعال توکل کنیم؛ از خداى متعال استمداد کنیم و بدانیم که زمینه براى کار، زیاد است. دشمنان، دشمن علم و ایمان جامعه‌ى ما هستند. علم و ایمان را به صورت مضاعف در میان خودمان باید تقویت کنیم. ان‌شاءاللَّه راه‌ها هموار خواهد شد؛ موانع، کوچک خواهد شد و کمک الهى و نصرت الهى، ملت ما و کشور ما و مسئولین ما را همراه و زیر سایه‌ى خود خواهد داشت.

والسّلام
علیکم و رحمةاللَّه و برکاته‌






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89 فروردین 10 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================