سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

بسم الرب الشهداء

عباس علمدار حسین

ازکوچیکیم تا به حال سرا پا احساسم من

تموم عالم بدونن هلاکه عباسم من

وقتی که چشمام روی هم بسته میشه

وقتی دلم از زمونه خسته میشه

چشمامو دریا میکنم عقده هامو وا میکنم

یا قدیما می کنم یادش بخیر یادش بخیر

با بچه های کوچمون با چادر مادرامون

گوشه یک پیادرو یا محرم کرده بودیم

تکیه علم کرده بودیم

همه پیرهن مشکی به تن

سینه و زنجیر می زدن

یک قلب کوچیک تو سینه

مست و خریدار حسین

نوشته بود روی پرچمها

عباس علم دار حسین

دلی که مست و خرابه در اضطرابه

می یونه شعله محبت در التهابه

کام دلش تشنه یک جام شرابه

قصه قلبش همینه تو خواب و رویا می بینه

یکی بود یکی نبود زیر این چرخ کبود

تو وفا و توی غیرت تو محبت

 تو شجاعت توی دربار شاه عالم

نور چشمای سبط خاتم  تو رکاب امیر دلها

یوسف زهرا امیر دنیا

یکی بود یکی نبود زیر این چرخ کبود

مثل  اون پهلونی که می شناسم

جون هر چی مرده مردی نبود

همه بود و نبودش تمومی تار و پودش

به گوشم می رسد از عمق وجودش

که حسین یار منه دین منه مذهب وآیین منه

وقتی که خورشید می دمید  برق نگاهشو می دید

از خجالت رو صورتش پرده ابری می کشید

آخه عباسم ماه زینبه نور نگار زینبه 

یک نفره اما سپاه زینبه

 وقتی که شب تاریک می شد صورتش ماهش

چراغ راه زینبه قوت زانوی زینبه

عباس علمدار حسین

 نمی دانم این چه رابطه ای است که بعد از قرنها ذکر کربلا، حضرت ابا عبدالله(ع) و اباالفضل العباس(ع) و ... اشک از رخسارمان سرازیر می گردد؛وقتی دست میوه دل علی(ع) (وجود مقدس ابالفضل(ع)) را قطع می کنند، دشمنان جرات می یابند و به سوی ایشان حمله می کنند، تیری به چشم مبارکش می زنند و آقا دیگر نمی بیند، از طرفی هم دست ندارد که تیر را بیرون بیاورد؛ زانوها و پاهایش را جمع می کند و تیر را از چشم خود خارج می کند، خون چشم آقا را فراگرفته است، جایی را نمی بیند، دشمنان به او شمشیر می زنند حضرت که هیچوقت مولایش را برادر صدا نمی کرد فریاد می زند

 یا اخا ادرک اخا لا یوم کیومک  یا ابا عبدالله

با هر نفس پر می زنم دور سر ابوالفضل

تا ابد دل داده ام به مادرت ابوالفضل

هر جا برات گریه کنم بهشته یا ابوالفضل

زهرا به روی قلب من نوشته یا ابوالفضل

صلی الله علیک یا مظلوم یا حسین 

یا حق       عزت زیاد

التماس دعا






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 84 بهمن 18 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================