سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

بسمه تعالی

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . نوای دل

گر عرض سلام اولین هدیه توست

ره توشه آخرت همین هدیه توست

ای زائر آئینه هشتم این جا

ذکر صلوات بهترین هدیه توست

شب 23 ذی القعده ، شب مخصوص زیارتی آقا امام رضا (ع)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . نوای دل

زیارت یعنی حضور 

 ممکن است کسی کیلو متر ها با حرم فاصله داشته باشه

ولی به محضی که حضور اتفاق افتاد زیارت انجام می شه .

یعنی اگر الان یکی وایساده باشه روبروی ضریح و

سلام بگه به آقا امام رضا (ع) ؛

اگر تو از همین جا

با صدق و صفا و با همه وجودت سلام بدی دقیقا کنار او می ایستی .

هیچ فرقی نمی کنه

پس حضور مهم است و هدف از زیارت حضور است 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . سیدعلی افشاری

 وقتی که دل میگیره  میرم حرم زیارت    

تا که امام هشتم به من کند عنایت

    اگر شب زمونه برام سیاهو زرده    

 میام حرم که خاکش برام دوای درده

 اگر به من نمیدن برات کربلا رو

  دلم خوشه که اینجا دارم امام رضارو

اگرزهر سرا و اگر زهر قبیلم

 میرم حرم میگم که امام رضا دخیلم

آقا ببخش برایت همسایگی نکردم

من آمدم بگویم گدای دوره گردم

  اگر چه بی حبیب و غریب و بی قرارم 

چه غم که توی مشهد امام رضا رو دارم

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . سیدعلی افشاری

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . سیدعلی افشاری

 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا . سیدعلی افشاری

التماس دعا






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93 شهریور 26 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================