سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

هوالمنان

اربعین تسلیت . نوای دل

چهل روزه که بوی گل نیومد            صدای چهچه بلبل نیومد

چهل روزه چهل منزل اسیرم       غم چل ساله گویی کرده پیرم

چهل روزه حسینم را ندیدم        

 غم عشقش بجون و دل خریدم

چهل روزه غم چل ساله دیدم           غم و اندوه دیدم ناله دیدم

همینجا غرق در غم شد وجودم        تن پاک ترا گم کرده بودم

میان نیزه ها دلباختم من              

 ترا دیدم ولی نشناختم من

اگر امروز برداری سرت را   به زحمت میشناسی خواهرت را

زجا برخیز ای نور دو دیده           شده مویم سپید و قد خمیده

اگر مردی در این صحرا نمی بود   

             اگر نامحرمی اینجا نمی بود

برون می کردم از تن پیرهن را    که بینی بازوی مجروح من را

نه تنها من که طفلان اینچنین اند   همه با درد و ماتم همنشین اند

تمام قلبها از غصه پاره        

   تمام گوشها بی گوشواره

اربعین تسلیت . نوای دل






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 93 آذر 18 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================