سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

 

جمکران

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا 

یابن زهرا بیا بیا بیا 

یابن زهرا بیا بیا بیا 

منتظرم منتظرم تا فصل هم عهدی بیاد

با ذوالفقار حیدری صاحبمون مهدی بیاد

ای باوفا ارباب من،مهربونه مهربونا

پشت و پناه بی کسا،پهلوونه پهلوونا

تا که به نامت آقا جون،رفیق و آشنا شدم

از همه جا از همه کس بریدم و جدا شدم

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا

زمزمه ی نام شما،ای گل ناز فاطمه

تمومه دل خوشیم شده،ورد زبونه قلبمه

رشته ی مهرمو آقا،به خیمه ی تو بسته ام

گرچه هزاران مرتبه قلب تو رو شکسته ام

خوب می دونم بدم و لی،قلبمو با صفا بکن

وقتی نماز شب می خونی،مولا منو دعا بکن

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا

کی باشه در کنار من،باشی و من کنار تو

قرار من باشی و من،یاور بی قرار تو

از کوچیکیم تا به حالا،عاشق و مجنون توأم

لحظه به لحظه عمرمو،مرهون و مدیون توأم

کبوتر دل منو،تو آشیونه داده ای

به این شکسته بال و پر،تو آب و دونه داده ای

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا 

یابن زهرا بیا بیا بیا 

یابن زهرا بیا بیا بیا

زمزمه ی نام شما،ای گل ناز فاطمه

تمومه دل خوشیم شده،ورد زبونه قلبمه

رشته ی مهرمو آقا،به خیمه ی تو بسته ام

گرچه هزاران مرتبه قلب تو رو شکسته ام

خوب می دونم بدم و لی،قلبمو با صفا بکن

وقتی نماز شب می خونی،مولا منو دعا بکن

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا 

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا

کی باشه در کنار من،باشی و من کنار تو

قرار من باشی و من،یاور بی قرار تو

از کوچیکیم تا به حالا،عاشق و مجنون توأم

لحظه به لحظه عمرمو،مرهون و مدیون توأم

کبوتر دل منو،تو آشیونه داده ای

به این شکسته بال و پر،تو آب و دونه داده ای

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا

یابن زهرا بیا بیا بیا
یابن زهرا بیا بیا بیا






نوشته شده در تاریخ شنبه 93 بهمن 25 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================