سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

 السلام علیک یا حضرت زینب کبری... نوای دل

زینب که محبّتش به دلها همه است 

از شوق ولادتش به لب زمزمه است

تا دید جمال او پیمبر گفتا:

 یالَلعَجَب! انگار خودِ فاطمه است

ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گرامی . نوای دل

روز میلاد زینب کبری(س)

پرستار همه عاطفه ها و همه ستاره های درخشان ایمان و عفّت و پرستار همه ارزش های زخم دیده

 در تاریخ شیعه بر همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان مبارک باد

روز پرستار مبارک . سیدعلی افشاری 

بر آل عبا تو نور عینی زینب 

 تو پشت و پناه عالمینی زینب

در فضل و شرافتت همین بس باشد

اینکه تو شریکة الحسینی زینب

میلاد حضرت زینب (ع) و روز پرستار مبارک . سیدعلی افشاری 

ماه گردون شرمسار از روی ماه زینب است

هر دلی که شد حسینی در پناه زینب است

مرقد او را مپرس از اهل شام و اهل مصر

سینه ایرانیان آرامگاه زینب است

ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گرامی . نوای دل

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است

از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است

از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است

از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است

از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است

از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست

ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا

 

التماس دعا






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94 بهمن 25 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================