سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

باذن الله

السلام علیک یا زوجه سید المرسلین
السلام علیک یا اُم فاطمه الزهرا سیدة نسا العالمین
السلام علیک یا اول المومنات
السلام علیک یا من انفقت ما لها
فی نصرة سیده الا نبیا نصرته ما استطاعت و دافعت عنه الاعدا

السلام علیک یا من سلم علیها جبرائیل و بلغها
السلام من الله الجلیل فهینا لک بما اولاک الله من فضل
 والسلام علیک و رحمة الله و برکاته

وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها تسلیت . سیدعلی افشاری


خدیجة الکبری (س)مددی

من آن کنیز خدایم که یار طاهایم
منم که مادر امّ الائمه زهرایم


به افتخار کنیزی مصطفی این بس
که من شریک نبی در نشاط و غمهایم


خداست شاهد حالم که من چه‏ها دیدم
اگر چه شاد ز یک عمر امتحانهایم


گهی به شعب ابی طالبم گواه بلا
گهی ستم کش اهل حجاز و بطحایم


اگر بهشت برین جایگاه شأن من است
برای اینکه به دنیا مطیع مولایم


ز نیش طعنه نمام‏های آل قریش
هنوز وارث درد و بلاست زهرایم


تمام هستی خود را به عشق بخشیدم
به عشق اینکه به بیت نبی است مأوایم


ولی چه زود شنیدم پس از من و احمد
حریم عشق بسوزد به دست اعدایم


ستم به فاطمه‏ام از قدیم عادت داشت
از آن زمان که به دل بود انیس غمهایم


همیشه فاطمه می‏گفت از درون با من

که من یگانه معین تو در بلاهایم


خدا گواه بسوزم از این که در غم و درد

نبود سایه من بر سر تو، ای وایم


مرا کفن ز بهشت آید ای خدای حسین
اگر چه مادر آن بی کفن به صحرایم.






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 95 خرداد 26 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================