سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای دل

صلی الله علیک یا صدیقه الکبری فاطمه الزهرا (س)

زهرا عصاره عصمت است. زهرا، آیینه پاکی است. زهرا زلال کوثر است. ای همیشه جاری! ای بهار کوتاه! ای ترنم باران وحی! در شکوه مقام تو حیرانم که معرفت به غبار آستان خانه ات بوسه می زند. برهوت این دنیای خاکی شایستگی میزبانی چشمه سار همیشه جاری تو را نداشت. تو که در آیینه زخم ها و داغ ها و در هجران پدر، غریبانه زیستی و در وداع شبانه ات با پهلویی بیمار، خانه گلین را به امید آغوش بهشتی پدر ترک گفتی...

یا فاطمه من عقده دل وا نکردم      گشتم ولی قبر تو را پیدا نکردم 

 

و اما قسمت دوم

بحث رفاقت درحق امام زمان (عج) ؟!!!

 ...  شاید تا حالا فکر میکردیم اگر بخواهیم آقا رو ببینیم باید تمام طول سال روزه بگیریم و نماز شب بخونیم و اعتکاف و نماز مستحبی و غیره و غیره . ولی حالا میفهمیم که اگه فقط گناه نکنیم آقامون رو میبینیم . با این حرف آقا به خیلی از ماهاثابت کرده که ما فقط ادعا داریم  و اصلاٌ دوست نداریم آقا رو ببینیم چه برسه عاشقشون باشیم و بخواهیم جونمون رو هم فداش کنیم.

با این حرف مشخص میشه چقدر در حق آقامون نارفیقی کردیم ، نا رفیقی که هیچ از پشت بهش خنجر زدیم. خیلیهامون از همون هایی هستیم که پشت امیرالمومنین علیه السلام رو خالی کردن شاید بدتر اونهایی که باهاش جنگیدن ویا اونهایی که به حضرت فاطمه سلام الله علیها اهانت کردن و یا مثل اونهایی که برای امام حسین علیه السلام نامه و دعوتنامه فرستادن و بعد اونجور به استقبالش رفتن. خدا میدونه !!!!؟؟؟؟

من همیشه بچه که بودم با خودم فکر میکردم و میگفتم کاش تو زمون حضرت علی بودم و نمیزاشتم اون کارا رو باهاشون بکنن ویا تو زمون امام حسن بودم  و نمیذاشتم اون طور مظلوم واقع بشن و یا تو زمون امام حسین میرفتم و کمکشون میکردم و همینطور امامان دیگه وخیلی موقعیت های دیگه...شاید خیلی از شماها هم  مثل من فکر میکنید !!! ولی حالا خیلی خوشحال هستم که توی اون زمونه ها نبودم چون مطمئن هستم اگر بودم گمراه شده بودم و چه بسا شمشیر رو از پشت به جای ابن ملجم به فرق حضرت علی میزدم ، امام حسن رو مسموم میکردم و شش ماهه امام حسین رو شهید میکردم و...........

حالا ترسم از اینه که آقام بیاد و وضع بشه مثل اون موقع ها  ، آدم هایی مثل من که ادعاشون میشه بشن مثل کوفی ها و شمشیر دشمنی به دست بگیرن و ....  خدا اون روز رو نیاره!!!
ادامه دارد ...

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و انصر ....... انشالله






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 86 خرداد 9 توسط سید علی افشاری (منتظر افرا)
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

==============================================